Hangsúlyozni szeretnénk, hogy ez egy kényelmi, az Ön ingatlana eladását segítő, adminisztratív szolgáltatás.
Nem nélkülözhetetlen, csupán segítséget nyújt, megkönnyítve az ön dolgát, kényelmesebbé téve az ingatlan értékesítését úgy, hogy minimalizálja a költségeket.
Ha ön úgy gondolja, hogy drága, vagy nincs rá szüksége, semmi gond, a döntés szabad és az öné.
Elkerülendő a félreértéseket: nem értékesítünk, hanem hirdetünk ön helyett!
Szolgáltatásunk nem ingatlan közvetítői, tehát nem sikerdíjas szolgáltatás.
Nem
ígérünk biztos, sikeres értékesítést, hiszen csupán a hirdetések
adminisztrációs terhét vesszük le az ön válláról. A több oldalon történő
megjelenés és a rendszeres frissítés csupán nagyobb esélyt jelent az
eladásra, garanciát nem.
Nem csodát ígérünk, hanem szorgos munkát ön helyett,
önnek pedig kényelmet, megszabadítva az adminisztrációs terhektől,
valamint a kéretlen, esetleg adathalász hívásoktól, levelektől. A
frissítésekkel pedig garantáltan jelen lehet a hirdetés figyelőkben is.
Lássuk, hogy milyen "ellenérvekkel", kifogásokkal találkoztunk eddig:
"Ez is csak egy másokon élősködő szolgáltatás."
A szolgáltatási szektor, (tercier szektor, vagy harmadlagos szektor) egyike a fejlett gazdaságok három legfontosabb gazdasági ágazatának. Szolgáltatások a gyűjtőneve a szükségletek kielégítésére létrejött tevékenységek megnevezésének. A szolgáltatás olyan, kézzel nem fogható eredményű munkavégzés vagy jogosultság, mely annak fogadója, vagy élvezője számára értékkel bír (forrás: Harmadlagos szektor – Wikipédia ).
A szolgáltatás mint olyan, eleve egy kényelmi dolog: valaki megcsinál valamit ön helyett, amiért ilyen vagy olyan módon díjat kér. Ez a szolgáltatás lényege, ennek árával ön a szolgáltatás igénybevétele előtt kalkulál (ár-érték arány, megéri-e vagy sem), és ennek eredményében dönt, hogy igénybe veszi-e, vagy sem.
A szolgáltató szektor igen széles skálán működik, mindenki szabadon dönti el, hogy melyik szolgáltatást, mikor és milyen mennyiségben veszi igénybe. Ettől még azok, akik szolgáltatnak nem élősködnek.
"Ez egy olyan szolgáltatás, ami olyat kínál, amit én is meg tudok magamnak csinálni, ráadásul ingyen."
Valóban,
Ön is tud több helyen ingyen regisztrálni és hirdetést feladni, ezeket a regisztrációkat, jelszavakat meg kell jegyezni, egy egyszerű ár módosításnál egyenként belépni, módosítani (ha ezt engedik ingyen), értékesítés
után pedig egyenként mindenhonnan törölni. Ha nem teszi, folyamatosan tovább kap majd
mindenféle kéretlen levelet, hívásokat, esetleg számlát. Ja, és ne feledkezzünk meg
a mindezzel eltöltött időről sem.
Igen, Ön is tudja a hirdetéseit frissíteni, de messze nem olyan gyakran, mint ahogy ezt mi tesszük. A frissítési lehetőség magánszemélyek számára erősen korlátozott, ráadásul - már ahol engedik - minden portálon máskor és máshogy lehet megtenni, és a legtöbb helyen külön díjat kérnek érte.
Az ingyenes apróhirdetési lehetőség vonzó, de nem elegáns. Egy nagyobb értékű tárgyat, vagy yachtot sem a közösségi platformokon vagy az ingyenes apróhirdetések között hirdetnek meg, hanem erre szakosodott oldalakon. Ráadásul mindenképpen fényképpel. Több milliós összegről van szó, igényesnek kell lenni, akkor vehető komolyan a hirdetés.
Vannak olyan ingatlan tematikus portálok, ahol ön nem is tud hirdetést feladni, mert a magánhirdetések nem engedélyezettek.
"Ez ugyanolyan ingatlanos szolgáltatás, mint a többi, csak havi díjas."
Szolgáltatásunk
nem ingatlan közvetítői hanem adminisztratív szolgáltatás. Másban nyújt
segítséget, ennek megfelelően a díja is más, mint egy ingatlan
közvetítői szolgáltatásé.
Mi csupán hirdetünk ön helyett, tehát az
adminisztrációs terhet vesszük le a válláról, amit nem lehet sikerdíjhoz
kötni, főleg nem százalékos arányban. Az ön által használható hirdető
portálok is havi díjjal működnek.
Ami még fontos az az adatvédelem és a biztonság. Az ön telefonszáma és e-mail címe is biztonságban van.
"Gyanúsan olcsó"
Ha
a jelenlegi körülmények között szolgáltatásunk havi díja túl alacsonynak
tűnik, keressen fel minket! Bármikor és szabadon megállapodhatunk egy
magasabb árban (ami már megfelel önnek és nem lesz gyanús), garantáltan
ugyanazt a szolgáltatást fogja kapni, mint a többiek.
"Minél tovább hirdet, annál több bevétele van, nem érdeke, hogy gyorsan eredmény szülessen."
Az üzleti életben a jó hírnév a legfontosabb, felbecsülhetetlen értéke egy vállalkozásnak, miért is kockáztatnánk ezt? Jó hírnév nélkül hiába a kiváló termék vagy szolgáltatás, a bizalom hiánya hosszú távon meghiúsíthatja a sikereket.
Szolgáltatásunk
hónapról-hónapra kell, hogy bizonyítson. Nem több havi csomagban eladott előfizetéssel dolgozunk, nem szimpátiaversenyt
szeretnénk megnyerni azzal, hogy bármit megígérünk, csak bízzon meg
minket, és szerződésünk sem kötelezi önt az idők végezetéig, hiszen minden hónap végén szabadon dönthet, hogy szeretné-e megbízásunkat folytatni.
"A vevők a magánhirdetéseket keresik, nem jó, hogy ingatlan iroda hirdeti az ingatlanomat."
Először is tisztázni szükséges a szavak jelentését: egy ingatlant kereső személy még csupán érdeklődő, nem vevő.
Vevő akkor lesz belőle, amikor megveszi az ingatlant. Addig csupán érdeklődik, ezeket az érdeklődőket érdemes szűrni.
Milyen típusú érdeklődő keresi a magánhirdetéseket?
Aki még az ingatlanos jutalékánál is nagyobb összeget szeretne alkudni. Vélelmezi, hogy még alacsonyabb áron tudja megvásárolni az ingatlant, mert a tulajdonos neki engedi el azt, amit az ingatlanoson "megtakarított".
Ön, mint tulajdonos azért hirdet saját maga (fizeti a hirdetéseket és dolgozik velük), mert még alacsonyabb áron kívánja értékesíteni az ingatlanát, mintha szakemberre bízta volna mindezt? Hogy ugyanannyi maradjon a zsebében, mintha kifizette volna egy ingatlanos jutalékát? Nem? Hogyhogy? Hiszen azokat a "vevőket" várja, akik a magánhirdetéseket keresik!
A
tapasztalatunk azt mutatja, hogy az az érdeklődő, aki nem foglalkozik azzal, hogy ki
hirdeti az ingatlant, sokkal komolyabb, igazán vásárolni szándékozó
érdeklődő, mint azok, akiknek az a legfontosabb, hogy magánhirdetést
keressenek.
És kevesebbet is alkuszik!
Szolgáltatásunk részeként az értékesítés folyamatában, így az áralkuban is hasznos tanácsokkal tudunk segíteni önnek.
"Előfizettem a szolgáltatásra, de egyetlen hívás sem jött."
Ha ön saját maga fizet elő bármilyen hirdetési portálon, saját maga hirdet
és nem jön hívás, akkor a hirdetőportál a hibás, vagy valamilyen okból a vevői piacnak nem kell az ön ingatlana?
Ebből a szempontból szolgáltatásunk is "csak" egy előfizetés, csupán annyi a különbség, hogy nem ön regisztrál és hirdet több portálon, kiadva az adatait mindenhol. A hirdetés ugyanúgy megjelenik, mintha a sajátja lenne, csak lényegesen több helyen és gyakrabban frissítve.
Javaslatunk:
ha más hibájának rója fel, hogy nincs érdeklődés az ingatlanára, keressen fel egy értékbecslőt.
Sajnos a "rajtam ne keressen senki", illetve "nehogy már pénze legyen belőle" kifogást mi sem tudjuk kezelni, erre más szakember hivatott.